Thursday, October 8, 2009

diari eXpoconvo '09 - part 1

it's been soo long i xupdate belog...rs bersalah lak...okeh2..xpon..
i've been busy with eXpoconvo '09 UMP..
akhirnya ptg td eXpoconvo melabuhkan langsirnye...
aku gembira..aku sedih...
aku admit yg hidup aku sgt2 xterurus kerana expo..
mkn...aku da xkesah...yg aku tahu..bertong2 air abis..
UMP kan tanah gersang...mmg leh bikin ati ni terbakar...
secara kesimpulannya diary eXpo aku..
mkn...perut selalu membuat bunyi bising..dan angin berlegar2 disekitarnya..
kaki...mahu tercabut secara serius...aku hampir2 nk nangis time nk tido sbb sakit yg amat
tidur..sgt xnormal....
kelas...mmg i dpt cuti okeh...
test...aku dpt cuti gak...okeh..aku kena study!!!!
tempat aku...xperlu diceritakn buruknya..
baju aku...mampuih den nk basuh
projek aku...terbengkalai..

wlpn hidup aku jd kurang normal...aku sedih nk tgglkn eXpo..
dan pengakuan yg xleh bla..this is the best thing dat happen to me in UMP...yeahh...byk je yg the best aku nih...xpe2..t aku ubah lg the best tu..maybe not the whole thing is best..but i know 1 thing!!!my promotion n publicity team is rock!!!damn rockk..terbaik wokk!!!!!!!kesayangan aku adalah team aku yg xpenah tension wat keja...xpenah kesah ape org nk kata psl team ktorg...mulut xbrhenti bercakap..heyy of cos la...promosi n pblisiti musti kena manyak cakap maaaa...mulut lu berbau pon...still kena bercakap..kalo x xde org nk dtg event!!!kahh33....tp mulut i xberbau k...kegilaan kami adalah kejelesan team lain..haha...n for sure aku akan merindui gelak tawa team aku...our team leader...amir...asst.team leader..k.wa..seha..fit..shila..shahrul..kay..faiz..ayie..akmal...gonna miss u guys...t kalo jumpe confirm xleh gelak byk2 lg dah..we r the best teammates...kite berjodoh kerana kegilaan kite..cam da kena sgt dah...
team!!remember to simpan duit elaun utk gathering kite...aku xkire..nk wat gak..sampai jadi...











nota kecik: still..owe u raya post..tralalalala


yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment