Wednesday, February 24, 2010

macam tak ada benda lain nak jual


tadi masa jalan-jalan kat ebay, gua ternampak nih..gua tak paham..kenapa mesti incik ni jual prepaid kat ebay..ape dah tak ada benda lain nak jual??dah tu..gua terfikir jugak..kenapa dia sendiri tak pakai saja prepaid tu..tak pon jual je la kat anak beranak dia..tak kan tak ada yang pakai celcom??gua bukan nak masuk campur hal rumah tangga orang..tapi gua ni ada sifat ingin tahu yang sangat tinggi..



nota kecik:heh..skali dia jual kad topup yang dah guna...mana lah tahu..hobi manusia sekarang nih pelik...dulu kalau setakat kumpul setem tuh normal..sekarang semua benda pon nak kumpul..baru sentap..


Photobucket

4 comments:

@fitridzulkifli said...

wah, bagus la, best. ebay kan mcm mudah. haha






www.fitridzulkifli.blogspot.com

atiekah said...

hahaha..ye..tapi berbaloi ke??hurmmm...

shahrinabd said...

dia saje2 nak test power ebay kot?hehe

atiekah said...

haha..maybe..kalau ada yang beli topup tu kire ebay nih sangat power la tuh..

Post a Comment