Tuesday, March 31, 2009

~shOpahOlic~

~huaaa...ketagihan telah melande diriku~

seperti yg digembar gemburkan..aku ni seorg yg sgt addicted kepada bag2 dan juge flip flop atau bahase kasarnye slipar...adoiii..selain dr tu..aku juge xthn melihat baju2 yg santek dan menawan..hurmmm..leh katekan koleksi aku da byk sgt nih..tp setiap kali aku kua..aku msti nk gak bwk blik sumthing...xkre la bag,slipar,baju dll..tlg la kwn2 ku..aku da xde duit da..hahaha...tp kdg2 aku rasa bahagia n puas hati kalo aku dpt bli bag o slipar yg aku nk...especially kalo aku da usha mnde alah tu da lme..ble dpt duit..aku tros g bli....waaaaa...mase tu prasaan terharu ngan bangge menguasai diri...hahaha..puas ati!!!!!!disbbkan ketagihanku ini, aku da jmpe 1 lg care nk brshopping iaitu online shopping..huaa...ni lg besh...mcm2 ada!!byk pilihan2 baju, bag n mcm2 lg yg kte xdpt kat tmpt kte..tp aku still was-was ngan online shopping nih..ye r..antare soalan2 yg bermain kejar difikiran aku setiap kali aku nk try online shopping ni:
  • confirm ke aku dpt pe yg aku nk..
  • selamat ke duit aku nih..
  • xkne tipu ke..
  • berkualiti ke...
  • dijamin xrosak ke..
disebabkan soalan2 tu sume..aku masih lg menangguhkan niat aku utk shopping secara online..

tp..shopping cam skang pon best pe...xde perasaan was - was cam kat atas tu..kalo rosak leh nk pulangkan..yg penting kte rase epy lpas kte shopping dgn kate lain mghabiskan duit yg telah dibekalkan kepada kita...hehe~
tu la kelebihan shopping...shopping leh jd terapi yg sgt bgus utk stress...xcaye try...kalo da stress sgt2..g shopping...tp kalo stress sbb poket kering..lupekan hajat tu...hehe..leh je nk shopping tanpe duit..tu nmenye window shopping...tp kalo da nafsu tu ssh nk kawal...bek ilangkan stress ngan cara berguling2 diatas lantai bilik anda...


antara koleksi bag aku...ade lg kat belakang tu..xnampak~huhu..


ni sket je...kat umah ade lg..yg depan skali tu adalah yg latest..tp tu ats sokongan mama tercinta..hee~

No comments:

Post a Comment