Saturday, December 11, 2010

update blog macam susah sangat

setelah berkurun lama belog ni ditutup akhirnya terbuka juga pintu hati tuan belog untuk merenovate dan membuka belog ni..dah renovate satu hal..nak cari nama belog yang baru sangat la susah.aku dah la lahirnya dari aliran sains tulen..memang hampeh bab-bab buat ayat guna karya sastera dan juga tajuk gempak semua orang ingat.. sekarang belog ni masih lagi dalam proses ubah suai..kau ingat rumah je ade renovate?belog pon ade..aku tak ada la letak harapan untuk aku siapkan belog ni dalam masa terdekat..haha..aku yang letak harapan.bukan korang.baiklah, aku update panjang-panjang esok pulak.baru nampak meriah.asyik update.sehari sepuluh entry.ok tipu.1 entry pon belum tentu. ok la.bye~





nota kecik:nama belog..nama belog.

2 comments:

LynN.. said...

patut r duk cari belog ko da ilang...huhu....

atiekah said...

haha..menghilangkan diri..mls yg amat nak update..tu yg aku tutup jap.

Post a Comment