Thursday, October 21, 2010

aku tak stress langsung..

quiz unit operation 1
poster presentation
techno presentation+report
assignment SEM+presentation
test 2 SEM
test 2 CRE 2
impromptu speech
final test german
final test techno
lab test
integrated project
assignment CRE 2

*latest update..buang 1 tambah 1..bila nak habis?

dalam masa 2 minggu sebelum study week..kalau tak ada ketahanan mental dan fizikal yang cukup, mungkin kecundang ditengah jalan..nak kata aku stress dengan semua ni, tak ada pon...tapi rasa terbeban yang amat bila semua-semua ni dihimpit dengan test..masa bila aku nak study ooiii?

agak-agak body aku boleh tough tak bila kerja banyak macam ni??


aku tak sampai level nih lagi..sebab aku masih sayangkan katil aku..jadi banyak mcm mn pon kerja, tidur tetap priority aku.

ini bukan stress tapi lapar..

nota kecik:aku nak masukkan cerita ni dalam blog..nanti aku boleh review balik cerita ni kat anak-anak aku..haha..okeh,kelas menghambat..dah kena berambus dari sini..

No comments:

Post a Comment