Wednesday, May 6, 2009

1.49 a.m


jam lappy ku menunjukkn pkul 1.49 pg..lyn avatar jap..hehe...ye2 je aku bgtaw mmbe aku avatar ni busan..tp syok gak ble da stat lyn..huaaa...xngantuk la plak..ni msti sbb da ttdo pas maghrib
td..huhu..pas kua ngan emy...blk2 tros tdo..anyway thanx babe anta aku blk..hehe..wlpn ms kte kua xpnjg...aku rndu ko...hehe...

lupe lak nk mntk maap kat korg sume...ye r rs cam da lme lak aku xupdate blog..it's kind of busy week for me..yeah..after the last paper on wednesday...tp...spt yg aku da katekn dlm entry sblm2 nih...mmg time cuti blog ni msti brhabuk punyer...anyway..aku masih lg kat UMP nih..sabtu,ahad n isnin lepas aku attend bengkel training for seketariat eXpoconvo '09.. huhu..terasa skema diri ini..ye r..kalo dulu aku la org yg plg mls nk join mnde2 camtu..1st skali aku nk elak..tp aku nk ubah sume tu..da masuk U aku kne la aktifkn diri..aku rs tu sume perlu..bkn kerana sijil..tp utk cr pengalaman..t da keje, aku rs pengalaman2 camne la yg akn byk bantu kite..aku da xnk jd org yg xtaw pa pe..da xmo jd cam aku kat skolah o mtrik..lg plak..aku nk blaja uruskn ms aku..b4 dis byk abis kat game..movie n men..haha...stdy ntah ke mana..hehe..
pa pe pun mama n abah..tggu la kepulangan anakmu ini...org akn siapkn keje org cepat2..heeee...pastu leh blk awal..leh la kite g cuti2 mesia lg...tpkn org nk g KL ler...k.ain jum g KL..awok kn da kaye..heee..


2 comments:

.....Ijat... said...

wah charenye dia seketeriat expoconvo... bgs2... slamat berchare-charean

atiekah said...

lame da nk tanye..
chare tu pe??
muahaha...

Post a Comment