Tuesday, April 28, 2009

break~~~

ermmm...mate da sayu....tangan da xleh dok diam...pikiran da ke laut merah..otak da tepu ngan persamaan2 THERMODYNAMICS dan juge fakta2 steady flow dan juge unsteady flow utk dijwb esOk..*sdgkan ada byk lg tajuk yg perlu dicOver*..kaki da semakin rapat dgn tilam...hurmmmm yaaa..itu tandenye aku sudah malas utk study...kate org ptg2 mcmni stdy pon xmsuk sgt...itu org yg kata...heeeee....jd aku curi2 la masa ni utk berblog..ape lg la yg aku leh wat...da jd cam addiction lak..sehari xpost..rs cam sumthing wrong jek...tp itu skang..tgk la time cuti nnt...smpy berhabuk aku tggl blog nih..hahahaha...

ermmm...ari ni mood aku mood merah...mood emo..mood gelap jek..sbbnyer??korg tanye la hati aku ni..da rs begitu..aku nk wat camne lg...jd desktop aku pon sume da tukar kaler..kalo sebelum ni mood cute jek kan...

ni la desktop aku before ditukar kalernye..moodnye..hehe..cute jek..pink gitu.hahaha..aku ske wallpaper tu sbb aku mnat ler style retro2 nih..mmg da jiwer aku...kalo tgk myspace ngan fs aku pon begitu ler lbey kurang...haaaa....ni plak selepas digodek2 oleh ku saatku busan thp gaban...
cam yg aku kate la kan..aku ni jiwe retro...dgr radio pon SINAR.fm "muzik retro tebaaaeeekkkk"..hahaha..tp xde la fanatik sgt ngan lagu2 itu..aku ni up 2 date k...



itu ler jadi biler break kejap jd lamer benOr....hehe...abis sume merah...folder file..skype...ym pon sume merah..hoho...sonok2...nk kate aku mnat merah xde la sgt...sb aku ni mnat kaler2..warne-warni gitu..rainbow la snag...huhu...lantak aku ler...kalo korg prasan aku still lg mggunakan winamp utk play sume lagu2 fav. aku..hahaha...xleh bla.mmg ler xplik..tp skang kn zaman da canggih...dgr lgu pkai iTunes...xpon windows media player...aku still winamp yg old skool..bkn pe...aku pon ade iTunes k.huhu..tp winamp ni lg sempoi...senang jek..simple...xde la pning2 pale nk godeknyer....jd minggu nih ni ler temanyerrr....ngadap la aku..bukan korg..sbb korg mg xnmpk desktop aku..heeeeee....

nota kecik : sonok lak biler ade tema2 utk desktop nih..hehe...leh la jd mnde wajib pasni...kalo emo sume itam..menakuttkannnn..hahahaha~~

2 comments:

si diari hitam said...

oittttt....
aq da smp umah...hak3

atiekah said...

ceit2..
aku jeles..
wlpn aku skang kat umah..tp nnt aku kne blk UUUU smuler....
huaaaaaaaaa...
ecah jaat..

Post a Comment