Sunday, July 5, 2009

arghhh!!! tong sam pah!!!!

ish bengang r!!!
br jek sampai UMP n check in bilik da ade brg kne kebas!!
xbertamadun betul la!!
ade ke patut tong sampah aku pon ko nk kebas?!!!!!!??!!!
aku taw la dustbin aku tu cantekk
kaler ijau lg...
kalo ye pon da sangap kat dustbin tu,
tggu la 2 3 ari lg ke..
ko nk kebas..kebas la..
ni xsmpy 2jam aku kat UMP ko da kebas!!
manusia2!!
xde taste lgsg kebas org len nyer brg!!

erghhhhh!!!!!!!
br je igt nk jd dak bek sem ni..
xmo kutuk2 o mrh2 org..
hehe..
xleh btul la aku ngan manusia itu!!!!!
skang yg tggl hanyelah penutupnyer aje..
ape2 je la..
aku da mampu redha..
mgkn jodoh aku ngan dustbin itu xpjg..
setahun ajekkkk...
aku just mampu wish semoge ko hepy ngan TONG SAM PAH itu!!!!!






nota kecik: semoga ko dicucuri rahmat yerkkk....


yang suke membebel:




Photobucket

2 comments:

anilama said...

kcian nye kak KU nie...

si diari hitam said...

ape la pncurik 2...
tong sampah pun nk curik....
lawa sgt ker????kikikikiki

sabo2....
xde rezeki la 2....
huhu

Post a Comment