Tuesday, July 14, 2009

yes i'm a silent reader....


huaaaaa.....
kegilaan berbloggingku kini kembali..ntah dr mn dtgnye...aku pon xtaw..tp rs cam nk berbelog...walaupuuuunnnnn...
  • tenet slow cam siput...kejap2 limited...
  • busy yg amat..tp dis week cam relax sket la...but next week..sediakn tOng Oxygen secukupnyer takut2 xsmpat nk benapas...
  • ke'busy'an diatas adalah sbb...2 proposal perlu dihantar pd mggu yg sme...bermulalah lab segala bkn 1 tp 2 lab!!!!n bile ade lab maka adelah lab report!!
  • bermulanyer tugas2 seketariat yg mencabar fizikal dan mental
tttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttt..........

*arrggghhh ting tong punyer lappy..entry ini dsmbg slps en.lappy shut down secara tetb..tp nsib bek tersimpan elok dlm draft!!!yg ting tongnyer..file downloadku kembali 0!!!!!!seminggu aku xbg ko mkn en.lappy!!!!

dah..dah...merapu kau ahhh....kembali ke citer asal..mslh2 diats bknla topik utama aku berbelog skarang nih..theeee...juga bkn topik2 gosip panas dgn rumate2..ok2 move on...yup i'm a silent reader..hakkkk tetiba jek...ok.. sbg seorg yg giler berbelog wlpn xrmai followers..erkkk undi simpatikah aku??TIDAK!!!aku xharapkan undi2 simpati tersebut..sbb aku berbelog utk meluahkan ape yg terpendam..memberitahu kpd yg nk tahu..dat's it..tp sblm aku suke sgt berbelog..aku sgt suke mmbaca belog2 org..kalo sehari suntuk pon boleh aku baca belog2 mereka...aku sgt suke menganalisa opiniOn org lain...pengalaman org lain..hidup org lain...n again i am a silent reader..aku xcomment wlpn ari2 aku akn bukak belog itu utk bc updatenye..sehari xbkak aku rs lain...xcomplete je hari aku..hehehe..n kalo missed aku akn qada' balik..tu yg jd sehari suntuk aku mmbaca belog org...aku ske observe kekreatifan masyarakat2 malaysia berbeloging..bahasa yg dyorg guna..layout yg mnjadikan belog mereka cantek n belog aku hudus...tp ade aku kesah...xde...sbb ni belog aku..ape yg ade kat cni adelah ape yg aku rskan...namenye ting tong bkn kerana ketingtongan aku tp kesah hidup aku yg sentiasa cam roda..kejap kat atas..kejap kat bwh...means dat...ade masanye aku akn gumbira n ade masanye aku akn bersedih...btul x u'ols...bkn aku sorg jek yg mengalaminye..ok la...da byk sgt bebelan aku...t korg tido lak bler bace..theeee....

*entry ni berlatarbelakangkan lagu i dont want to be by gavin degraw..ha kena sgt la tu*








nota kecik: suke suki ati nih melayan belog pd mlm nih...xtaw la..angin pe ntah rs nk menaip..angin sepoi2 bahasakah??angin kus2 kah???atau angin kumulunimbus weyh..angin ke tuh?ting tong!!!!!


yang suke membebel:

Photobucket

No comments:

Post a Comment