Thursday, July 9, 2009

tag tig tug

utang tag ecah..sori cah aku lupe aku de utang tag ngan ko..hahaha..


1. Ape perasaan anda sekarang?
bosan..upset...epy ade gak r sket2

2. Saya nak makan?
tempe!!!haha

3. Saya tak suka?
orang yg telah mgambil brg sy sesuka ati..ngan kate lennye PENCURI!!

4. Impian saya?
be a gud daughter to my parents..
graduate with flying colours
get my dream job
married to the person i love so much...who's dat???jeng..jeng..jeng...

5. Haiwan yang saya tak suka?
en.cicak...en.tikus..en.lipas...kdg2 en.kucing(means mak pak kittens)
yg ntah pa pe..but i luv kittenss..

6. Saya harapkan?
people accept me the way i am..

7. Jika boleh putarkan masa?
nak study betul-betul n g oversea...

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
married to the right man....
working....

9. Handphone saya adalah sebuah?
n73 (tp skang de kat sepital sbb sakit kos sepital : RM60 *mn nk cari duit ye??!!)
z610i (2nd hand but still in gud shape)

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
sebanyak yg bulesss...

11. Saya suka pada?
org yg suka saya....

12. Kawan-kawan saya?
sangat comel,kacak dan baik hati...

13. Pernah dikhianati?
dikhianati n mengkhianati..it's fair enough...hehehehe

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
let it be....

15. Senaraikan 6 orang untuk di'tag':
sy xmo tag sape2..sbb sy baek ati..hahahaha




nota kecik: disbbkan tenet yg mengong sampai nk bukak dashboard pon 15jam..xde mood la saye nk mghapdet ini blog..begitu juge dgn


yang suke membebel:




Photobucket

No comments:

Post a Comment