Saturday, August 22, 2009

baik punyer cilok

salam semua..
http://emo.huhiho.com
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN
aku skang...berada dirumah..
hahahhaha
sempat gak aku mencilok pulang after klas td..*erk..after??bkn klas xabis lagi ke masa aku bla*
http://emo.huhiho.com
hahahhahaha..
da la keje byk...isnin de test...
arggghhhh....peduli ape aku..
jnji leh berbuka ngan family tersyg..eceh...
hehehe..
jd aku sgt gumbira ari nih...
http://emo.huhiho.com
next week INSYAALLAH kalau xde aral leh la blk KLATE..
buke poser ngan nenek tersayang..muah2..
jd bengkel protokol seketariat...lupekan je la..
hahaha..jht gler aku..xpe2..aku xkesah muke aku xde dlm buku program..
yg penting aku bley blk KLATE..

ermm..td sampai jek umah..ape lg..FACEBOOK!!!!!!!!!
hahaha..giler...
biler da bukak mukebuku ape lg..
PET SOCIETY!!!!!!!!!


baru lepas mandi..kalo xlalat bersepah..haha

rindu aku kat pet aku tuh..
lme xbuka..tkut gak mati kering lak..
hahaha...then gadoh2 ngan akak aku jap..
lalalalala~~
terawih kat masjid td pon seronok..mn xnye..imam baca sdap jek telinge ni mndengar..
tp ade gak la part2 yg cam sayup2 jek..
hahhaa..
korg phm2 sndr la...

http://emo.huhiho.com

anyway..aku harap bulan yg mulia nih..kite sume melipat gandakan amal ibadat kite..
jgn melipat sejadah simpan dlm loker...kite jmpe ngan bulan ramadhan ni sebulan jek...pastu dy akan pergi tiggalkan kite..then kite xtahu yg kite bley jumpa lg ke x ngan RAMADHAN...kalo en.ramdan mungkin bley *sape en.ramdan??entah aku pon xtahu...tp jgn lak bulan poser jek wat baik...bulan2 lain pon kena gak...termasuklah bulan purnama..




nota kecik: aku rs cam da lame giler xmengarut..n lame giler x menaip blog..
lalalalala~~esok!!!xsabar nk main ngan aiman tote..


yang suke membebel:
Photobucket

2 comments:

Anonymous said...

ceitttt.....
balik umah rupenye...
waaaaaaaaaa..
nak balik gak..
nape ko x anta aku balik???


~ecah yang malas nak sign in~

atiekah said...

cheh echah sempat..aku igt sape la..
la..ko xckp..lgpun time aku kua bknnye ko nk join..haha

Post a Comment