Wednesday, August 12, 2009

entry panjang dan banyak gambar

salam semua...hurmmm..aku cam free jek skang..tu yg leh hapdet..pdhal..byk je mnde yg kne wat..english..tutor material...dannn yg plg pnting skali stdy sbb de 2 test bakal menjemputku..muahahaha..da stat da merapu ko ye atik...ermmm...tp nih nk story la sket (cara ckp ala2 makcik peah nk ajk gosip)theeeee.....semalam..means on monday..ye r time hapdet kol 12...ngeh3...ok semula...semalam aku telah menemani khafniza ke KMPh..huhu...mcm2 hal jadi..tp xmo r cte psl hal2 itu..yg aku nk highlightkan nih...saat aku msuk je pintu mtrx tu trus rs rindu..(ok wlpn xrs sgt pon sbb cuak thp gaban ms msuk tu..aku ngan nieza jek yg tahu kenape..muahahahaha..malu sioottt)...urmm smbg blk..ok aku rindu..siyesly..aku sgt2 la teringat kat mmbe2 aku ms dizaman mtrx itu...roomates aku..classmates aku...adoi...da lame aku xjmpe mereka...mn xnye aku jek yg terlepas kat UMP nih...classmate aku sume jaOh2..jauh ke?ptutnye ngan ilah la..tp mek tu msuk unisel lak...keseorangan aku..tp xpe..bkn tu pon yg aku nk citer...kalo bab melencong aku mmg mahir...

ok tab..hehe...kalo nk citer psl roomates aku kat mtrx tu mmg xkn habis..pcayelahhh...sengal yg amat...hahaha..especially NOOR QURATUL AINE BT. ADNAN a.k.a Q..huh...dy la yg setia ngan aku smpy abis mtrx..nk harapkan k.ana ngan liena awal2 da pegi tgglkan aku ngan Q..ber2 la dlm bilik tu...heee..kalo ngan Q nih...ermm...dy la yg ajar aku jd jht..hahahaha...pdhal aku..ajk dy ponteng bengkel...sbbnye nk tengok final RAJA LAWAK 2..sbb nabil giler best..jd pujaan hati kami..ponteng lecture sbb nk g tgk DUNIA BARU THE MOVIE (ok time tu citer ni br kua) tp xjadi sbb dihalang dan sempat disedarkan oleh KIMAH...cter sal KIMAH nnt...ape lg..main hujan ngan Q...wahhhh seronok xterkate ms ari men ujan tu..pnat KIMAH mmbebel kat ktorg..tp perjuangan main ujan tu msti diteruskan...haha..g main badminton....berebut court ngan dak laki..haaa ni Q punye keje..aku xcampur..hehe...time bulan pose lak g tgk cter antu kat cafe ngan abg.syukri...smpy kol bape ntah...lpas tgk cter antu smbg cter spiderman lak..haha..pepagi buta sblm g klas trun cafe lg..g mkn roti canai smbil tgk CSI:NY..gler bes..ni ngan KIMAH skali..hehe...slalunye muka ktorg adalah muka yg akan dihalau oleh fellow sbb da pkul 12..hehe...pnah tu smbil syok2 minum air kena halau ngan fellow..angkut gelas bwk blk bilik..haha..kalo g outing kami setia menunggu rahmat alam..da tu 2 2 kaki shopping duit akan habis dgn jayenye kalo kami kua...sekelip mate jek...pastu msti nk mkn KFC sbb tu je la faveret Q tu..hahaha...ermm..k.ana ngan liena pon sengal2 ubi gak..tp sygnye dyorg xlame ngan ktorg..huhu...liena lg la..bla senyap2 jek ko!!sadis btul..


ok tab...ni psl KIMAH lak...hurmm dsbbkan kami tggl 2org jek..KIMAH ni la yg jd peneman..KIMAH sgt3333 la baik...kalo nk dibandingkan ngan aku n Q la..hihi..dy la yg byk tlg bg nasihat..ceramah...bg kesedaran sivik sket kat aku nih..hehe..tp dy tetap besh..ting tong gak r...kalo merepek ngan dy sgt pjg ktorg leh smbg...pastu tgk cter korea sehari suntuk...xtdo lgsg!!!ngan si KIMAH ni gak...n skang KIMAH continue study kat UK..aku xtaw la dy da abis blom...sbb da lme xcontact..wow..UK ok!!!dy sgt pndy n dy deserve blaja kat sana..bangga ok ade kwn yg pintar begitu..hehe....

another tab...classmate aku pon same gak..tingtong gak r..tp xkan la aku nk cter sorg2 kan..giler kau...bape page agknye...anyway nida,nuyu,bedah adalah buddies aku yg sgt 1kepala ngan aku..1 malaysia pon boleh ah...hehehe...be4 msuk klas layan tv dlu smbil mkn ikan keli..muahaha...same jek menu kami..kalo dlm lecture or tutor,tmpt ktorg kat blkg skali..mmg xde org akn amik tmpt tu..hehehehe...sonok2...


ilah,aisyah,miera....dyorg ni lak tmpat luahan perasaan..tiap2 mlm ade sesi luahan perasaan yg sgt tragis dan juge penuh kesengalan...karaOK leh smpy 12lagu ko!!sbb sore msg2 sedap sgt..haha...anyway aku sgt rndukan mereka sume...da lame sgt2 kami xjmpe!!Q trun r kuantan..korg2...turun r..aku xdpt nk g tmpat korg.hehee..



tabtab...skang aku kat UMP..sonok arrr...mmbe ok..1malaysia...hahaha..dan mereka juge tingtong..tu la yg wat aku tergerak nk wat entry nih..sume mmbe aku pon tingtong..same ngan blog aku..nsib bek aku x tingtong..hehe...




nota kecik: memori membawa aku kesini mlm ini...erti sahabat....kita yg definisikan...


yang suke membebel:
Photobucket

4 comments:

enia said...

oit..
atiQ...
ko ni ..
mne ada ak sengal lah..
kte kn sme2 sengal..
wakakaka..
mmg besh r time matrix..
winddduuuuu ma~~~

atiekah said...

taw xpe..
ahh..windunye la..
hukhuk.....

hehehe..same2 sengal ek??
betul2..
tp ko lbih sket r..
hahaha

enia said...

ak leh skit..
tp ko lbh bnyak kot..
huik...^_^

atiekah said...

bkn ke yg yg lebih byk sket???

Post a Comment