Saturday, August 1, 2009

salam semua....hehehe..cam da skali seminggu jek blog ni akan dihapdet..lalala...
sgt la pemalasnye...bkn je pemalas..tp minggu ni mmg mggu yg sgt tough..many things happened here in UMP..mggu yg busy juge..busy kerana terpakse mghantar report,assignment dll pd hari yg same..means ari tu je la busy..hari lain..goyang kaki tgk muvie...heeee~~~dan yg plg mnggemparkan H1N1 da pon sampai di UMP yg trchenta nih...mmg panas la nih..rmai blogger2 UMP da mengeluarkan entry nih n aku xterkecuali..tp xnk la cte pjg2..aku bkn taw byk info pon..aku xske busy body...n skang aku sdg mengon9kan diri dirumah kerana UMP ditutup..ye DITUTUP selama seminggu..skali lg..SEMINGGU!!!kalo bley aku xmo cuti..erk...pasti ke aku ngan kenyataan trsebut????heeeee~~sbb xmahu bercuti???nnt kne ganti blk lab yg dicancel yg of cos mngambil weekend sbg sasaran utama..TIDAK!!!dan melalui makcik peah(bukan nm sebenar) dan rakan2 gusipnye...kalau da cuti semggu t cuti mid sem a.k.a cuti raye akn dipotong,dicantas,dan didelete menjadi seminggu!!!!ahhh tidakkk..nk cuti lame2!!tp tu hanyelah gusip2 liar jek...xconfirm lg..pe yg aku harapkan,sume warga UMP akan sehat sejahtera dan mntak doa byk2 supaya kita tidak dijangkiti oleh VIRUS itu...






nota kecik: "ya allah jauhkan kami dari segala penyakit yang memudaratkan da permudahkanlah segala urusan kami"


yang suke membebel:
Photobucket

2 comments:

enia said...

u ko brapa owg kne h1n1???
u ak dh msok 13 owg..
tp still x nak ttp..
mmg gler r...

atiekah said...

ntah aku pon xtaw bape org..hehehe..
yg aku taw..cuti..hahaha

Post a Comment