Friday, June 11, 2010

cawan dunia (baca: piala dunia/world cup)

okay aku tahu ini sangat jarang berlaku..2 entry dalam masa 10minit..bukan jarang lagi dah..ini tak pernah berlaku..kenapa? sebab masa aku bukak dashboard untuk update cerita yang ini, aku jumpa cerita yang kat bawah(kata lain aku jumpa template design baru yang aku cerita kat bawah ni) jadi sekarang masa untuk entry yang sepatutnya..bukan bermain polis entry one to jaga..heh..apa kau merepek nih..

yeay!! world cup is ON..demam?selsema?batuk? semua ada..dari makcik cleaner,makcik peah warung kopi janda terHOT, pakcik nelayan, pakcik-pakcik yang lepak warung kopi janda makcik peah, budak-budak, boleh kata semua lah dah rasa bahang piala dunia Afrika Selatan sekarang..dan sudah tentu golongan-golongan remaja seperti aku tak ketinggalan..remaja lagi kau??iye la...baru di awal 20-an

bila sebut world cup semua excited..yang tak tengok bola pon jadi tengok..yang tak suka cakap pasal bola pon akan cakap..yang tak tengok EPL pon tiba-tiba boleh cerita pasal bola..aku? mestilah bukan dari golongan itu..aku layan EPL tapi kesempatan nak tengok dekat U memang tak ada..tak best..tapi bila aku balik, memang aku tengok..layan dengan along aku..kalau dekat U ade 2 3 orang perempuan je yang tengok..tu pon sokong Man Utd..heh apa barang sokong M.U?? jadi aku tak ada geng..dah tu aku ni tahu lagi batas aku sebagai perempuan..tak kan aku nak jerit lompat-lompat dekat cafe masa tengok bola..dekat rumah kesah ape aku..haha..jadi world cup kali ni aku harap la ramai siswi-siswi yang turun tengok bola sekali dengan aku..

pasukan pilihan?? SPAIN. siapa sokong SPAIN angkat laptop..kenapa SPAIN?? heh SPAIN ada Febregas.Torres. David Villa. terbaik dari ladang..dan aku rasa pasukan pilihan ramai orang di luar sana BRAZIL..tak kesah la..tapi yang pasti nanti mesti tukar-tukar pasukan pilihan..lain la kalau MALAYSIA masuk world cup..1 hari nanti..siapa tahu..haha..

okay malas cerita banyak ni antara group yang paling aku nak tengok .



group G memang tough. mungkin untuk PORTUGAL la..tapi kita tengok la nanti...okay la malas nak taip lagi dah..kita tunggu siapa bawak balik ni :



nota kecik: pasukan pilihan korang pulak apa? share ler..

1 comment:

Post a Comment