Wednesday, June 16, 2010

review sikit je : Lagenda Budak Setan

overall : boleh tahan..aku suka cara director sampaikan jalan cerita berdasarkan novel sebenar..tapi of course la banyak beza..apa kau nak lagi..dari novel tebal macam kamus dewan nak jadikan filem yang durasi hampir 2 jam..dan sememangnya jalan cerita padat,sebab macam nak masukkan semua unsur-unsur penting cerita..dan yang paling aku suka..sinematografi cerita nih..fuhh tip top..tempat-tempat dia cun..camera angle..semua tu bagi aku membuatkan penonton lagi jauh berkhayal..dah la tengah feeling kasyah tu pakwe kau..tambah lagi tempat-tempat yang cantik tu..memang perfect la kan..

dan pengajaran yang aku dapat dari filem nih..cinta itu satu pengorbanan dan yang nih aku suka sangat..kalau dalam status FB aku sebelum ni pon aku dah post.. CINTA TIDAK SEMESTINYA MEMILIKI..



nota kecik:ok sekarang kau boleh masukkan cicak dalam air aku..pastu aku tercekik,kau selamatkan..then kite boleh couple..amacam??

4 comments:

ggadmin said...

nnt kte letak cicak dlm air atikah eh.. pastu kte couple.. ok x..? hahahaha~

atiekah said...

uishhh,,songsang...tp ok gak..lalala...tp utk nieza letak cicak getah la..mcm tak sanggup je cicak betul..

-@m!R- said...

nieza kapel dgn tikah??? ehmmm...

.....Ijat... said...

wahh cinta x semestinya dimiliki... uhuksss jiwang2..

Post a Comment