Sunday, April 11, 2010

ouhh i jumpa faizal tahir..dia memang HOT and COLD

selamat malam...ini bukan lagu faizal tahir..bukan...mentang-mentang baru lepas jumpa faizal tahir...tak kesah la..siapa lu faizal...yang penting tak berapa nak ada kaitan dengan hidup aku..yang ada kaitan sekarang...aku nak update blog...


baik aku sepi dari blog sekarang sebab aku busy mengalahkan orang busy body..dan untuk record diri aku sendiri.. hampir 5 hari aku tidur pukul 4-5 pagi siapkan projek..dan semalam aku muntah(bukan disebabkan pembawakan budak tapi pembawakan angin dalam kepala)..sampai sakit aku nih ha...sekarang boleh bayang tak kebusyan aku? tak boleh sudah..bukan masalah aku..dan minggu depan dah pon start study week dan seterusnya final exam jadi makin jauh la aku dari blog ini..mungkin lepas final baru ada update baru KOT..kalau waktu study tidak diganggu makhluk-makhluk jahat seperti facebook atau lebih kepada INTERNET,tiadalah update...dan sudha pasti ada gangguan..aku yang akan pastikan..haha..


sekarang aku mahu tidur...jadi jom tidur sama-sama...


nota kecik: memang macam ape jek..tak ada idea..lama sangat tak menaip..


Photobucket

1 comment:

fQ said...

sekali lagi ingin ku nyatakan

I R I H A T I

Post a Comment