Saturday, April 3, 2010

pat pat siku lipat siapa cepat dia dapat

aku malas dah nak bagi alasan..kenapa aku tak update.kenapa aku tak update...kenapa aku tak update..sebabnya aku malas..semua malas..malas update dan malas bagi alasan..nak bagi alasan aku busy pon malas..cliche katanya...nanti aku cerita aku busy dengan assignment..busy dengan projek..busy dengan presentation..busy dengan test,ada orang yang perlli-perli aku...jadi aku malaslah cerita..tapi aku nak cerita 1 perkara yang membuatkan aku update malam ni..

al-fatihah atas pemergian Mior Ahmad Fuad atau Din Beramboi..serius aku suka dia..serius aku ketawa dengan lawak dia...siapa nak buat aku ketawa pagi-pagi dalam kereta lagi?kalau pagi-pagi muka aku ketat semacam tapi bila dengan Din buat drama sebabak aku boleh ketawa terbahak-bahak (^_^") hilang muka ketat..tapi life's goes on...aku belajar sesuatu dari pemergian arwah...tak kira masa..tak kira umur..tak kira sebab...tak kira siapa, bila sampai ajal.kita akan pergi juga mengadap ILAHI...semalam kita dengar dia buat lawak..hari ni dia sudah tiada... aku selalu dengar.. orang yang buat orang lain bahagia orang lain gembira boleh dapat ganjaran pahala yang besar...kira berapa ramai yang dah arwah bahagiakan..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang mukmin...

dah update...sekarang mahu membusykan diri~~


nota kecik:memang sengaja buat tajuk tak ada kena mengena dengan entry...


Photobucket

No comments:

Post a Comment