Saturday, April 4, 2009

~hari ini~



hari ini hari jumaat...

dalam jadual klas ku untuk sem ini ari jumaat aku sudah cuti..*maknanye xde klas la*

tp............

hari ini aku perlu menghadapi test ANALYTICAL CHEMISTRY

subjek yg digemari oleh sahabat2 seperjuanganku~~ *ayt ini ayt sOngsang*

kerana aku sgt meminati subjek ini..aku tros berusaha untuk memahami dan memasukkan fakta2

yg sgt byk ke dlm otakku ini...

sambil2 itu..banyak soalan yg menerjah ke dlm otakku seperti

abg rambut ketaQ menerjah artis 2 mesia...

antaranye..nape la A.C ni ssh sgt nk phm..pe la yg aku bc dr td nih...

aku penah blaja ke mnde ni kat lecture???

tp akhirnya...aku berjaye menghentam fakta2 yg

tidak sepatutnya dihentam semasa mnjwb test tersebut....

camne nk exam nih...

final da dkat sgt...

da de kat simpang je..

"Ya Allah bukakanlah hatiku dan hati rakan2ku untuk menerima segala ilmu pelajaran..permudahkanlah segala urusan kami..berikanlah kami kejayaan di dunia dan diakhirat"

nota kecik : harap maaf dgn penggunaan bahasa untuk entry kali ini..sesungguhnya..aku sgt tidak mahir dalam penulisan bahasa melayu..tp "i'm not sound stupid when i speak malay ok" saya bangga dengan bahasa saya!!




No comments:

Post a Comment