Saturday, April 4, 2009

~ K.A.M.I ~

korg semua mesti dah tgk cerita KAMI the movie kan..da lame da pon cite tu..aku terharu tgk cite tu sbb cite tu byk bg pengajaran kat aku ttg persahabatan..btol ke idOk??btol3...xcaye tgk blk citer tu...nmpk je sempoi...rumaje men dadah dan sebagainye..tp sume tu xpenting sbb pe yg nk dsmpaikan oleh direktOr @ penulis skrip adalah nilai sebuah persahabatan..

hidup mmg rasa full bila ada mmbe2 yg leh hepy2 ngan kita...yg kita rasa sng lepak n yg pntg phm hati kita..dgn kata lainnya..1 kepala ngan kita..pe yg penting leh kongsi masalah kita...leh phm kita..aku pnah terfikir..kalo sumthing jadi kat aku..ade x kwn nk tlg aku..ade x kwn yg sanggup korbankan nyawa dia untuk aku...n yg penting kalo sumthing jd kat kwn aku, aku sggp x korbankan diri aku untuk selamatkan dia..aku percaya susah nk jwb soalan2 tu..sbb ianya lebih kepada hati dan perasaan kita..hidup mmg sementara dan kita mmg mahukan yg terbaik utk diri kita sendiri..tapi mcm mana dgn kwn2 kita?kwn untuk bergelak ketawa ramai..tp kwn waktu kita bersedih??


aku penah rasa dikhianati..aku penah rasa disisihkan..aku penah rasa kecewa dgn sahabat..sakit hati,marah,benci n mcm2 lg wat aku rasa lebih baik aku sendiri..tapi hidup tanpa sahabat tak kan penah indah..kerana sahabat mampu wat kita tersenyum bila kita kesedihan..sahabat mampu wat kita ketawa saat kita menangis...aku tahu kita xpernah sempurna..kita xboleh nk puaskan hati semua org..dan org lain xkn pernah mampu nk puaskan ati kita...



sahabat,
andai aku melukaimu..
andai aku mengguris perasaanmu dgn kata2 ku
maafkan aku..
kerna aku x tahu andai aku masih punya kesempatan untuk berbuat demikian..
jika aku pergi dulu sebelummu...
jgn kau tangisi pemergianku...
iringiku dengan doamu~~

nota kecik : posting ni sgt sentimental pd aku..
da lme aku perap dlm draft..akhirnye kluar jgk..
sbb aku rs skang masa yg plg seswai..
kwn2 ku kalo aku de wat slh ngan korg..
aku mntk maaf..kalo aku de silap ckp ke..
wat korg kecik ati ngan aku...sori ye...aku hanye insan biase~~

No comments:

Post a Comment