Friday, April 24, 2009

jeles~~

ermm...busannn

saje nk update blog..

wlpn busy study, aku ttap akn update blog aku..bior ler xde prg bace pon

hahahahaha

ari ni 3rd paper aku..

arggghhhh 2 more paper to go!!!!

paper ari ni sgt menguciwakn..

hahaha..

ayt standard ler..

same jek ngan
paper2 len..

hahaha..

ari ni gak rmai yg da abis exam mereka..

tu psl la aku jeles..

aku jeles tgk dyorg blk umah..

aku jeles tgk dyorg k
emas2 brg...

aku jeles tgk dyorg angkut brg yg byk..

hehe...

aku jeles tgk dyorg
bergumbira...

wlpn tgk dr jaOh a
je..

SEDANGKAN aku disini hanya mampu berblogging..

hehehe...

SEDANGKAN aku kena study utk 2 paper yg agk kronik~~



SEDANGKAN aku kne stay kat UMP ni selama 2 mggu lepas exam!!!!!!!!!!!

utk ape????

haaaa...itu yg kite xtaw....



ape2 pon selamat bercuti la kwn2 ku yg da nk blk tuh..

aku kat cni sentiasa jeles ngan korg....


sampai la aku blk umah~~

No comments:

Post a Comment