Monday, April 13, 2009

~jalan2~

yeay!!!jum kite jalan2....

huhuhu~~

last friday, ktOrg telah mengeluarkan diri ktOrg dari UMP.. *ktOrg merujuk kepada aku n kwn2ku*

kuar da tgh hari..tp nk kne blk awal..da tu ade ati nih nk plan mcm2..last2 ktOrg hanye berjalan2 mghabiskn duet je kat mega...

plannye nk tgk wayang~~cter fast 2 furious 4....tp nk kne blk awal....CANCEL....

pastu nk men bOwling~~lg ler..nk abiskn 1 game brape lame la plak..da tu ktOrg rmai..bkn seOrng diri..hehe... + aku xnk men sbb rmai org..ngan bakat men bOwling yg aku xpnah ade..aku malu ble da rmai sgt...CANCEL jugak....

then nk karaoke...xde sambutan la plak..hanye 2 3 org yg berteriak juuuummmmm.....CANCEL lg....

akhirnye kami semua stuju utk windOw sOping shj..

tp aku x windOw2....seperti biase...aku mmbeli lg sepasang slipar cumel keluaran BATA....*sipar lg*

di BATA~~


ye..setelah melihat cermin yg sunyi dr pandangan manusia~~hehe*

dan selepas itu, pulanglah kami ke pangkal jalan~~

tetb...dalam keter...

anis: jum mkn tumyam!!

kami semua selain anis: la kn anis nk g jumpe en.azizan before pkul 6!!

anis: lpas jumpe kte kua la blk...

kami lg: la..cam tu plak...tp bes gak...

aku:tp mlm aku de meeting weyh...

mereka: kte kua pas smayg asar...maghrib kte blk la...

kami semua: yea.....jum2...

hehe~~

begitu la seterusnye~~kami pon pulang dan kuar semula menaiki keter yg same...g la mkn kat restOran SMS...sedap2..xde gambor sbb lpOr sgt....

No comments:

Post a Comment