Tuesday, April 28, 2009

menghitung hari~~


jam didinding bergerak pd kelajuan normal..tp bgku...sggh lembab sekali waktu itu berjln..seperti seekor kura2 yg mncari anknya yg hilang....aaaarrrggghhh..kenapa hati ini tdk tenang...byk yg aku fikirkan...runsing...keliru dan mcm2 lg...

tggl 1 paper shj lg...sblm aku mgakhiri semester ini...sblm aku mgakhiri tahun pengajian ini...seperti normalnya org lain sudah tentu menulis ayt seperti "pejam celik...pejam celik...da pun 1thn blaja kat cni....cpt betul ms brlalu.." itulah yg normal..tp bg aku..lmbt sggh rsnye...da lame aku pejam...da lame aku celik...tp aku msih dithn 1 pengajianku di UMP..aduss..kapan mahu abis dan grad,,bekerja..punya wang sendiri dan sebagainya...aku dah pnat.pnat utk mghadap buku...rumus2 yg ku rskan sgt byk...fakta2 yg aku bakal lupakan tepat selepas tmat exam...yaaa...aku tahu..saat aku benar2 grad,bekerja dan sbgnya aku akn merindui saat2 belajar..tp itulah manusia bukan...saat aku disini..diUMP..aku rndukan suasana belajar disekolah ..tinggal di DORM yg memuatkan 20 org pelajar....tp semasa aku disekolah aku rskn tdk sbar utk mnjadi mahasiswa...begitulah seterusnya..resam dunia...tp itu bknlah pOintku menulis entry ini...byk yg ingin aku konklusikan ttg thn pertama pengajianku ini...tp biarlah aku perap dahulu..tggu paper aku yg trakhir trjwb dlu...

hatiku xtenang diwaktu ini...aku ingin trus pulang selepas tamat exam...tp aku terpaksa stay diUMP selama 2mggu...ye..aku pnah menyatakn hal ini ddlm entry aku sblm ini..sbbnya..aku terlibat dgn 1 event diUMP...menyesal plak gi interview..tp rsnya interviewku itu adalah yg plg teruk pernah aku hadiri..interview petronas pon aku rs aku lebih cemerlang...tiada lgsg dlm kotak pkiranku yg aku akn trpilih..mahu sj aku tarik diri..tp seOlah2 trlambat...arrrggghhh..aku mmg mahu mnyertai event ini..aku inginkn pengalaman...oleh kerana itu..aku xtahu mahu mulakan sesi packing2 brg ni..nk sj aku biarkn smpy hari aku "betul2" pulang kerumah...

nota kecik : aku biarkan sj entry ni tergantung..tetb lOst..xtaw nk tulis ape lg dah..dan entry ni juge sgt tersusun kate2nye..puitis bahasenyer..hahaha.....bg aku..itu sdh ckup puitis..sjer..tukar angin................

No comments:

Post a Comment