Saturday, September 5, 2009

almost the end~~

salam semua
kalo ditgk pd entry2 yg bwh ni aku cam emo jek kn
baiklah...
biar aku berterus terang ngan korg...
ke'EMO'an aku adalah disebabkan aku kurangnye mndapat kaseh syg..cheh mengarut kau!!
aku nk marah sgt kat seseorg...xtaw nape..nk menyumpah2 nk keji2 rsnye..
aku da xtaw bape kali dy wat aku camni..
hidup aku jd serba xkena sbb dy..
mmg aku benci giler kat dy skang...
erggghhhh
nape la ko wat aku camni??????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


EN.LAPPY??????!!!!
ko tutup ngan sendiri..
ko hang...
sgt aku xmengerti..
ari tu time aku wat report ko wat hal..
sume kena taip semula!!!
aku tension ko tahu x?????
aku rs ko ngan aku betul2 xlama...
ko pikir la sendiri EN.LAPPY
sblm aku cr pengganti ko..



nota kecik: tingtongkah berkata2 dengan laptop??!


yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment