Friday, September 11, 2009

lagu raya cambest

salam semua...
i'm so darn boring..
xtaw nk wat pe dah nih..
org lain sume da blk RAYA!!
what RAYA!!of cos la..
cbe korg dengar lagu kat page aku nih..
nape aku rasa agak annoying lagu nih kalo diletak kat blog ye..
tp aku suke lagu nih..dlm byk2 lagu raya ni la yg plg sempoi pnah aku dgr..
hehehe..
tp xpe wlpn annoying aku rs comel gler bler aku nyanyi lagu ni..
muahahahaha....okeh stop it...aku rs cam nk tampar diri sendiri..

hurmmm..lmbtnye esok..
aku nk blk...shoping raya..
nk bli brg wat kuih raya..
al-maklumlah..mama tunggu aku jek nk wat kueh raye..
yg lain..nan ado yg rajin dok dapor lpas sahur..
kih3....korg tahu aku auta kan..
haha...tp secara jujurnye...dulu ms masih tinggal dirumah..
time2 dkat nk raya semua akan stay up after sahur untuk wat kuih raye...
kol 8 br cabut tidur..masa sahur tu telan semua kuih yg da siap wat.
pas imsak..semua telan air liur...haha...
rindu zaman raya ms kecik2 dolu..meriah xhengat..*eyh ko nape cter psl raya ni..lmbt lg r nk raya...ahhh..xpedulik..

ok...yg aku xbalik2 lg nih nape..
td kate bosan..blk la weyh..
ok..ok..ok...ok...benci2 sayang lak aku tgk byk sgt ok..ok..another ok..
stop it!!!he3..
hari ini..dengan bangga dan takburnye..aku akn pergi menjual muka sekali lagi..
huaaaa....
mlsnyer...




nota kecik: motif menulis blog..aku adalah malas untuk pergi menjual muka...dan aku adalah kebusanan...


yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment