Saturday, September 19, 2009

salam aidilfitri

checklist raya

kerahan tenaga oleh pnrokiah - *done*
kerahan tenaga oleh hj.badruddin - *baru dpt arahan*
baju raya - *2pasang*
kasut raya - *berpasang2..heh aku kan antu kasut n slipar juge*
handbag raya - *tiada..hukhuk..sedey2..antu bag xde bag dihari raya..tiada sponsor*
kuih raya - *ouuhh..hampir habis dimakan..kahhh...okeh2..ade byk lg*
kemas bag nk blk kampung - *mmg xberkemas..mls yg amat*
kemas bilik - *done..gumbira ati pnrokiah bilik anak dia akhirnye kemas*
dan byk lg yg perlu di checkk..malas da...

apa2 pon..aku ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN


mohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang penglibatan aku dalam dunia berbelogan ini menimbulkan rasa ketidakpuasan hati dan juga perasaan marah...
andai aku terkasar bahasa maafkanlah..sesungguhnya aku hanyalah insan biasa yg xlepas dari melakukan kesilapan...yg buruk semuanya datang drpd aku dan yg baik itu adalah dengan keizinanNYA..





nota kecik: berlalulah sudah ramadhan..sedih plak..


yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment