Saturday, September 5, 2009

kepenatan~~

hari yang ceria..heh kepala lutut aku ceria..pnat gler nih..
ceria sehingga mampu membuatkan aku tidur ngan lena xseperti hari2 sebelumnye..cheh..kau tido mn penah xlena..
terlajak ade..
okeh aku cepatkan dan ringkaskan entry..
Ya Allah..hari ni puasa aku cukup teruji..segala tenaga bersahur mee tomyam pkul 2pg*nape aku nk bgtaw semua org yek? digunakan sepenuhnya..

1.hari ini keluar mencari rezeki yg halal..okeh...kalian boleh tinggalkan blog ni jika rs tuan blog terlampau mengarut...hari ni keluar mengedar flyers eXpoconvo '09 di kuantan..bygkan..ditempat aku sendiri..kalo jumpe ngan mak bapak aku x ke sedih dyorg...anta aku g blaja tetb aku kat shopping complex mengedar flyers???!!

2.sekarang aku berjalan kurang stabil kerana kaki aku sgt sakit dan jika tidak mndpt rehat mungkin boleh tercabut ditgh jln..okeh hyperbola semata2..jgn doakan plak..

3.aku xtahu sama ada aku yg kurus atau pahala puasa aku yg kurus.bayangkan anda berpuasa dan terpaksa berdiri menebalkan muka tanpa rehat memberi flyers dan juga berjemur ditengah panas meletakkan flyers di cermin kereta org..hehe...lemak2 anda mungkin terbakar...pahala puasa aku juga semakin kurus rsnya kerana dalam hati agak panas dengan kelakuan sesetengah rakyat malaysia..aku xsempat ckp ape2 dy da wat muke xpuas ati ngan aku..hello auntie!!!i bukan nk jual barang o promote kad kredit okeh..i cume nk ajak u dtg UMP tu aje...siap ada hadiah untuk u..ade plak pakcik tu aku xbukak mulut lg..dy da ckp "saya da ada" ada apa pak cik???????

4.macam2 gelagat manusia aku tgk..okeh sebelum ni aku berjalan...bershopping tanpa menghiraukan org lain..kali ni aku terpaksa memerhatikan pelbagai gelagat..ada couple yg unik bg aku..okeh aku xtahu mereka couple atau tidak tp jika betul..bayangkan..si girlfren bertudung labuh berjubah muka sesuci lebaran...bertutup litup..si boifren pula berjalan seiringan dengan si gf dgn berseluar pendek*mstilah atas lutut okeh...ok..kalo korg rs xpelik aku xkesah...tp bg aku itu pelik...nape sigf tdk mnyuruh sibf memakai seluar pjg sahaja...tetapi tiada sesi pegangan tangan..alhamdulillah...hehehe...ni da masuk kategori jaga tepi kain org...maafkan saya~~

5.sekarang aku akan lebih menghargai flyers yg diberi oleh promoter dishopping complex..sekurang-kurangnya baca dahulu isinye..jika xmemberi faedah boleh dipasskan kepada org lain..hahahaha..sebabnya aku da mengerti betapa penatnya mereka menebalkan muka berada ditengah2 crowd hanya untuk mengedar flyers..

6.sekarang aku mahu tidur...sgt penat..esok bgn pg pergi biofeedback lab..jika xtidur sudah tentu level stress aku untuk esok sgt tinggi..petang ada basic engineering lab pula..


nota kecik: ringkas konon...lebih panjang drpd biasa...


yang suke membebel:
Photobucket

2 comments:

Nurlina Mahmudin said...

ahhah, tikah2..
mmg pelik dow kapel 2..
kagum!!!haha;)

atiekah said...

kah3..aku igt aku jek pelik..hikhik

Post a Comment