Wednesday, September 16, 2009

tiada tajuk yang boleh menggambarkan entry bermasalah ini

everybody spontan~heh...ape hal kau..tetb jek..masuk blog bg la salam..
okeh...salam semua....rsnye msuk ini da berkali2 aku tekan butang new post..tp yg ini la yg berjaya aku postkan...cheh..buat apa kau bagitaw..org xnk taw...xpe2..aku teruskan niat suci aku nk hapdet blog...aku cam ketandusan idea mahu berbicara menggunakan keyboard...xtahu nape..idea tidak mencurah..adakah kemeriahan raya menyebabkan aku jadi begini..ahh xla..puasa kau xpenuh..nk raya seronok2..haha...

da la..nanti aku hapdet lg...mahu ketiduran..muaahahhahaha



nota kecik: penah tak korang da taip panjang2 tp korang tekan butang backspace balik sebab ape yg korang tulis memang xsyok untuk dibaca dan mmg confirm kena kutuk???!!!!


yang suke membebel:
Photobucket

2 comments:

amalina dz said...

atik......!

slmt hari raye.
dtg la rumah braye
ajak hariz..
rindu nye kt anda semua.
waaaa............

atiekah said...

hikhik ama...
rindu yg amat!!
okeh2..
kalo xde hal..akn menyerbu rumah anda..
hehehe

Post a Comment