Tuesday, December 8, 2009

aku budak hingusan

sah..confirm..aku memang malas nak update blog..
heee..jadi tujuan aku berbelog hari ini adalah untuk mencantumkan beberapa cerita menjadi 1 entry yang sudah tentu bosan dan menyakitkan mata.

semalam aku tak berapa nak sehat..korg bayangkan...demam selsema+pms..huh..gabungan terhebat..aku memang mengadap tv ngan on9 facebook jek...hari ni plak hidung sumbat lagi..pms ade lagi..tapi biasanya waktu-waktu pms ni aku rajin..gedabak punya rajin..aku siap bersih air cond bilik aku...patutlah air cond tak sejuk 2 3 bulan ni..tebal la jugak habuknya..haha..leh gabung2 pastu bagi makan...nasib baik hari ni da stat panas...kalau tak aku memang wat bodoh je air cond tu nak jadi apa...

okeh..6 Dec 2009...hari jadi abah aku yang ke-52 tahun...dah 52tahun dah abah aku...aku doakan kesihatan yang terbaik untuk abah aku...biar abah boleh tengok aku berjaya...aku kahwin..haha..nak jugak...biar aku boleh bagi abah duit hasil titik peluh aku...aku respek abah aku..dari kecik hidup susah..tok ayah aku meninggal masa umur abah aku 8tahun lagi..abah cari keje sendiri sebab nak bayar yuran sekolah..semalam masa tengah tengok 'masam-masam manis'cerita p.ramlee tu..ok gua minat giler p.ramlee..haha..ada 1 scene dalam bas..tiba-tiba abah kata dulu abah sempat jadi jaga bas nih dekat KL. jadi jaga..siang abah keje kat kilang paku..malam jadi jaga...abah tak pernah cerita..sebelum nih just cerita kat ktorg abah keje ngan KTM je...pastu abah keje FELDA sampai naik pangkat jadi penolong pengurus kat kilang semambu..dari sebelum kahwin sampai adik aku yang bongsu lahir..lepas tu abah buat bisnes sendiri sampai jadi macam skang..korg bayangkan dari jadi jaga...abah skang da ada syarikat sendiri..kalau lu orang jadi gua lu bangga tak ada bapak macam bapak gua??hahaha...mungkin selama 52 tahun nih la banyak ajar abah erti hidup..dan sebab tu lah abah tak pernah ajar kitorg adik beradik hidup dalam kemewahan..ingat senang nak ayat abah aku?kalau setakat cakap abah bagi hp baru sebijik..jangan harap kau leh dapat...tunggu rosak dah tak boleh buat call baru kau bagitahu dy nak hp sebijik..hahaha...



skang aku lapar..xlunch lagi nih..haha



nota kecik: semalam lak birthday membe baik aku mukasim..
happy birthday bro..haha..ko bile nak blanja aku??



yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment