Wednesday, December 9, 2009

mulai entry ini juga aku akan cuba menjadi semakin rajin untuk mengupdate

menaip memang senang..rajin nak mengupdate konon..
kita tunggu dan lihat..aku memang rajin atau buat-buat rajin.kalau betul-betul rajin ramai-ramai ucap alhamdulillah.kalau buat-buat rajin ramai-ramai buat tak tahu sahaja.

oh ya hari ini memang rasa macam-macam.

  1. rasa macam nak tutup sahaja wireless dirumah
  2. rasa macam nak delete akaun facebook
  3. rasa macam nak buang laptop jauh-jauh
kenapa ada rasa begini???sebab semua itu melaghakan aku..aku nak kemas bilik tak jadi sebab facebook lagi penting..kebun dan akuarium perlu diupdate..aku nak mandi awal tak jadi sebab pet aku perlu dimandi dahulu..aku nak makan tak jadi sebab anak-anak ikan perlu makan juga.
aku nak update blog pon tak jadi sebab layan kawan-kawan difacebook lagi meriah dari mengupdate blog..jadi antara ketiga-tiga yang diatas yang mana harus dilaksanakan???rasanya buang laptop paling efektif..nanti boleh dapat sony vaio pula..






nota kecik: rasa macam entry ini la melaghakan..patutlah mak aku cakap..jangan update blog maghrib-maghrib nanti entry jadi tak seronok..betul ke???



yang suke membebel:
Photobucket

2 comments:

Unknown said...

update la lepas isya'..hehe ;)

atiekah said...

haha..aku akan usahakan..kalo lepas subuh lg afdhal rsnye..

Post a Comment