Tuesday, November 3, 2009

eksperimentasi kacau bilau

hye peeps..

semalam aku menjalankan sedikit eksperimentsi..bhaaahahah..korg igt x miRc..huh..ms zaman2 skolah dulu dok chatting ngan mende alah ni la...skang da ade ym sume..xpndg dah miRc nih..well..aku saje..mengimbau kenangan lame..heh ayt xleh bla..try la main..ngan kelajuan internet 80km/j aku download miRc dan mulakan eksperimen aku..kalo dulu yg aku bukak juz channel game..pastu ade la manusia2 yg try utk mengechat..ms skolah..semua lyn beb..haha..tp aku btul2 xsangka yg miRc tetap cam dlu..siyes..tulisan..pastu chatbox dy..mmg la da leh tukar2..tp yg original tu ttp ade..bkn appearance je..org2 yg chat dlm tu pon aku rs tujuan dy same jek cam dlu...tp yg aku nk main sgt adalah kuiz2 pandai dlm tu..siyes pandai..xtipu...soalan sejarah..biology..biol otak aku nk jwb soalan bio tu..then cam aku bgtaw awal2 td..bile msuk miRc op cos akan ade yg dtg menyapa..sastera x aku???ade la 2 3 org...ayt lebih kurang jek..aku siap copy paste lg jwpn..mls nk taip byk kali..

lelaki itu : iii
perempuan ini : i
lelaki itu : asl plez (hak ni mmg xbrubah)
perempuan ini : 20/f/phg (part ni aku xtipu lg)
lelaki itu : ......................
perempuan ini : (yg ni aku byk menipu..siyes mls gler aku nk melayan..aku tgh bz jwb kuiz)
.
.
.
.
.
.
.
.
xsampai 10 soalan..ni yg mereka tanye aku..'mereka okeh" means dat sume ty soalan yg same

lelaki itu : da ade boyfren??
perempuan ini : pe kes nk tau hal aku??
lelaki itu : ala nk tahu cpat la plez (kepala otak dy..br ty xsmpy sploh soalan nk ty psl life aku..)
perempuan ini : da ade da.. (kelentong mat jiwa punye)..heh apekah yg aku mengarut nih
lelaki itu : ala melepas..da lame da couple?? (haa part nih mmg bikin ati gua panas..gua off9 tros

mmg sah...mmg sah tujuan berchatting same jek ms aku zaman2 skolah dulu...confirm aku menipu jek ms chat tu..tkot aku..psycho x kalo ko ty psl personal life ms 1st time chatting..serabut x???erghh..geli i..bhahahaha..ade tu ble aku ty nape nk ty personal life..dy kate skang dlm proses cari jodoh..wtf*lksjdfkjshdfiudsifhksjdhf....

huh...nmpknye eksperimen utk mengimbau kenangan ber'miRc' berjaya..tp pasni aku da xlyn da chat2 ngarut tu..aku nk wat kuiz jek..muahahahaha...yg lain block..eyh miRc leh block x??hahaha..




nota kecik: aku igt ble ade ym skype oovoo..org da xlyn da chatting2 cam nih..agknye sbb kalo nk ym kne add dlu..kalo xbrkenan,bkn membe kite leh reject kan..cam yg aku slalu wat..ouhh..skang aku bkn kaki chat..ngan membe2 jek..sbb sblm nih pnah di add oleh lelaki psycho yg sangap..bhaaahhhahahaha..seram nk mam...



yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment