Friday, November 20, 2009

fakta

aku terkenang sesuatu yang telah lama berlalu..
menduga hati dan perasaan
sesuatu yang lama hilang
hilang dalam hanyutan masa
bukan yang kita pinta
tapi itu yang ditentukan
belum pasti hati masih menunggu
belum pasti perasaan telah berubah
hati..
masih terasa kehilangan
masih mahu bersama
mungkin itu sebabnya hati ini
masih belum terbuka..
tak pernah menerima
tak pernah memberi
rasa yang pernah aku beri dulu

dulu..itu sejarah..
sekarang..itu realiti..
buka hati..buka mata..
hati menangis air mata mengalir
tetap sama...
jalan ini bukan milik kita..
tapi milik kamu..

aku redha....




nota kecik: .aku terbaca sesuatu yang tak patut dibaca...milik masa dahulu..ya allah tabahkanlah hatiku..dia bukan milikku lagi.. sebuah karya tunggang terbalik dari aku..terhasil daripada kenangan lalu,linangan air mata dan hati yang marah,sedih..kalau tak paham xyah baca..serabut.



yang suke membebel:
Photobucket

2 comments:

.....Ijat... said...

wah dah pandai bersastera.. bagus2...
sgt mengasyikkan...

atiekah said...

kah3..malu weyh..jgn begitu...ko tahu aku sastera fail..haha

Post a Comment