Monday, November 2, 2009

manusia itu

manusia - manusia yg mampu membuatkan aku rasa cam nk menyumpah kat mereka :

manusia yg xnk kalah biler brcakap..yeah2..person who know everything

manusia yg merendahkan kebolehan org lain

manusia yg kononnye tahu semua benda tp akhirnye end up tanya org yg direndahkan kebolehannye td

manusia yg rasa kerja dy perfect dan kerja org lain demm teruk..tp akhirnya kerjanya yg dikritik

manusia yg buat2 dy yg byk buat kerja dan org lain goyang kaki sahaja

i'm not perfect either..so please stop judging other people..and stop being the person you are now..

nota kecik: aku sdg berusaha untuk menyiapkan assignment dan juga sedikit report..tp aku xtahan..dan berblogging adalah slh 1 cara utk aku melepaskan perasaan geram aku...dem..



yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment