Monday, November 23, 2009

menggilak

gilak bosan...aku tak tahu nak buat apa kat rumah. baru seminggu aku cuti...bosan aku tahap gaban..gaban ke weyh..entah aku tak tahu..yang aku tahu tidur tak sedar diri..bangun pnrokiah bising.kalau aku tahu aku tidur terus sampai malam.tak lah pnrokiah bising cakap tidur saje kerjanya.nasib baik aku kat umah..kalau kat UMP confirm aku tak bangun.bangun solat saja lepas tu tidur balik.kalau dihitung banyak lagi hari yang aku kena tempuh..lu orang boleh bagi aku idea tak macam mana tak nak bagi bosan dok kat umah..jangan bagi aku alasan online dan menonton tb atau movie.sebab aku dah buat semua tu.aku dah nak muntah online.aku dah muntah tengok tb sampai 1 tahap tb tengok aku pon boleh muntah.movie yang aku download pon da abis aku tonton..oh ya..jangan bagi idea keluar meronggeng kat bandar kuantan yang indah permai tu jugak.sebab skang hujan macam tak ada hati nak berhenti betul-betul.bukan maksud aku selama ni hujan berhenti main-main tapi selama ni hujan berhenti sekejap-sekejap..tengok ayat aku memang gilak...idea mandi setiap 3jam pon aku reject sebab nak sentuh air pon aku seram..bukan sebab bila aku bukak paip keluar darah macam dalam horror movie tapi sebab air macam air sejuk letak dalam peti ais..kalau guna air tu untuk jadikan ice bukan ice yang kontroversi itu tapi ais pon ambil masa 5minit sahaja...ok hyperbola..


nota kecik: .sedapnya tidur musim-musim hujan nih..sejuk..tak payah pakai pendingin hawa erkk..penghawa dingin..mana 1??.



yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment