Thursday, November 19, 2009

mungkin entry terakhir

salam...

akhirnya...akhirnyaaa...berupdate jugak blog yang aku dah tak berapa nak sayang nih..betul tak tipu..dah tak sayang..sekarang aku sayang anak-anak ikan aku kat fb.kebun-kebun aku dan lexy aku..

okeh..cukup mengarut...disini saya ingin membuat kenyataan akhbar bahawa kehilangan entry didalam blog ini untuk beberapa minggu adalah kerana aku

  1. sangat malas untuk update
  2. lebih banyak meluangkan masa untuk study..final ye kawan-kawan..errr..byk ke aku rs semua pon last minit
  3. berlaku sesuatu dalam keluarga aku yang malas dan tiada masa untuk aku ceritakan dalam blog ini kerana nanti tak pasal-pasal air mata aku mengalir laju semula..dan aku juga dah nak tidur
  4. sudah tiada alasan...
kembali ke sri pentas....final exam dah habis bermakna dah habis la jugak sem 3 aku di UMP..takut..gerun..hepi..macam-macam perasaan..dalam hati aku dah macam air batu campur..kenapa aku rasa macam-macam???tidak diketahui sebabnya,,,aku redha dengan ketentuanMU..dalam keluarga..semuanya sudah kembali normal..alhamdulillah.nanti bila aku dah rajin sikit..sikit ye..aku jarang rajin banyak..aku update apa yang berlaku..dan tak banyak..juga sikit sahaja...hahahaha..



nota kecik: .tak mungkin.



yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment