Friday, January 22, 2010

agak sibuk ya..

alahai...aku mahu memohon maaf akan aku susun sepuluh jari sebab entry yang lepas macam semangat gila nak nak bagitahu berita gembira tapi sampai hari ni tak bagitahu pon..hakikatnya tuan rumah sangat busy kedaung..dah seminggu rasanya tak cukup tidur..tidur pon asyik termimpi-mimpi assignment dan tutorial yang tak siap..semalam tidur pukul 3pagi untuk siapkan assignmnent...dan aku baru bangun (^_^") dan sekarang baru ada masa sikit nak update...ini pon sekejap saja...lepas ini ada lab lagi..sampai pukul 6ptg nanti..apekah...esok ada test dan busy berjoget-joget dengan Dekan JHEPA dekat kompleks sukan...tuntutan softskills..tak gemar betul aku bila subjek softskills digunakan untuk memenuhkan majlis sedangkan aku rasa berjoget-joget senamrobik itu agak tiada kena mengena dengan softskills..ooouhh lupa...SOFTskills...skill LEMBUT...sekarang aku faham...kemudian selepas bertungkus lumus menjawab test ENGINEERING GRAPHIC pada hari esok..aku akan masuk ke set penggambaran..betul..tak tipu..aku sekarang dah jadi pelakon..untuk subjek HUBUNGAN ETNIK..heh...untuk 2 hari berturut-turut..memang busy...ini untuk minggu ini sahaja...minggu depan aku rasa kerja aku bertambah banyak...lagi satu..test memang tak hengat punya banyak sebelum cuti TAHUN BARU CINA....

dalam family aku pon macam-macam jadi...nenek aku tak sihat sekarang...tolong doakan kesihatan nenek aku...sekarang pnrokiah dan hjbadruddin ada dekat kampung..along dan kakak aku pon ada kat kampung..tinggal adik aku terkontang-kanting seorang diri dirumah..haha..padan muka...pada masa yang sama cousin aku dapat masuk UNITEN..alhamdulillah..sebelum result SPM keluar dah dapat masuk U..heh..macam kau tak pernah rasa...tak..tak..aku lain...hehe...hari esok juga hjbadruddin pergi ke PERLIS..kepada HAMIZAN HAMZAH..kalau nampak hjdin dekat UNIMAP jangan lupa bagi salam..heh..memang aku banyak miss aktiviti keluarga...tak suka betul...kalau hakikat aku nih tinggal diperantauan aku boleh terima..tapi hakikatnya aku tinggal hanya 45KM dari rumah dan tidak dapat join aktiviti keluarga sangat mengecewakan..



nota kecik:baik sekarang mahu uruskan cafe sementara masa masih ada...walaupun....




Photobucket

No comments:

Post a Comment