Friday, January 15, 2010

hate

wtfun....taip entry pukul 3pg...aku tengah jiwa kacau nih...memang pasal hati dan perasaan..sekarang..memang sial...aku macam dah malas sangat nak fikir..serabut...ini mungkin entry terakhir aku pasal cintan-cintan nih..bak kata hanis zalikha,,untuk jadi blogger yang berjaya elakkan love story..klise..aku malas dah..jadi

aku..sudah pun mendelete semua data mengenai kau...dari ke phonebook sehingga ke ym,skype dan sebagainya supaya...kepala otak aku tak serabut fikir pasal ko..lantak kau la...



nota kecik:and i go...oooo..ooo..oo...biar aku blah dari hidup ko..sebab aku tahu aku nih macam penyibuk je dalam dunia ko..wtf...ko pon dah tak penting..aku tak pernah nekad macam nih..baguslah..boleh cari orang lain..



yang suke membebel:
Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

aiyoo..
siapakah gerangan si dia?..

-dhf izecson-

Post a Comment