Wednesday, January 13, 2010

wishlist 2010~untuk perhatian hj.badruddin daddy terchenta

ye...ye..aku tahu..aku memang pemalas...malas nak update blog..heh...tapi bukan sebab aku malas sahaja...memang dah malas aku nih datang dai koneksi internet yang sememangnya lembab..aku pon tak tahu kenapa..aku tengok orang lain boleh on9 elok jek..tapi aku punya koneksi internet sangat ngong..sehinggakan aku sekarang tidur awal..berukband celcom yang baru dibayar untuk beberapa bulan lepas pon tak boleh pakai..heh..salah aku ke bayar bil lambat??dah kena potong ke?huaaa....kembalikan berukband aku...

lupakan cerita koneksi internet...dah alang-alang boleh nak update tanpa gangguan nih..boleh la aku update...sebagai pembuka tirai 2010 dalam belog aku nih...aku rasa macam nak buat wishlist baru untuk tahun nih..yang tahun lepas ada yang tercapai ada yang tak..yang tak tu of course la yang harganya diluar kemampuan aku..haha...duit banyak habis kat barang-barang yang tiada dalam wishlist dan juga tak diperlukan..jadi untuk tahun ini aku berazam untuk menyimpan duit supaya aku boleh la dapat apa yang aku wishkan...huh...tiada kasut..tiada flip flop...tiada sandal..tiada bag...dem...hahaha...tapi semua tu masih boleh dikonsiderkan..heh...kesalahan tatabahasa yang sangat terang jelas..tanpa perlu disuluh...

baik..sekarang mulakan carutan

  1. Nokia E71/E72 - mengidam mahu yang ini...phone yang sangat in sekarang...siapa kata tak in?? meh sini aku babab!! kalau setakat iPhone tu..bagi aku tak in mana la..heh padahal tak mampu...bla la aku..haha...tak tak...setelah disurvey dan ditinjau family aku sekarang dah serik dengan touchscreen phone..memang sial...cepat rosak...cepat hang...menyusahkan hidup...pada asalnya aku ingat nak Sony Ericsson Yari...harga pon lebih kurang dengan E71 tapi bila tengok dan pegang E72 terus jatuh hati pandang pertama..ceh...dan aku rasa mesti ramai yang kata macam pak cik-pak cik yang pakai handphone macam nih..hello..abis yang pakai blackberry tu tak sama ke dengan yang nih...Scha pon pakai handphone nih dalam awan dania..heh..

  2. Nikon DSLR - heh yang nih bila mahu dapat pn aku tak tahu..yang pasti aku nak sebelum aku grad..haha..setinggi gunung angan-angan aku..tapi aku akan pastikan angan-angan aku nih terlaksana...tak dapat sebelum grad dapat lepas grad pon tak apa...boleh aku ambil kelas fotografi sekali..lepas grad agak-agak tanam anggur ke..haishh2..tak tak..aku tak nak tanam anggur...

  3. Sony Vaio - ini optional al...kalau ada duit lebih..sisa-sisa beli handphone dengan dslr boleh la kot...sebab si sengal(nama baru en.laptop aku) nih boleh hidup lagi..sesengal-sengal dia nih dah berjasa banyak kat aku..tengok la mampu ke tak bertahan sampai aku grad...sekarang nih tanpa anti-virus pon si sengal nih boleh bertahan..memang kental la..dengan tuan dia yang suka download cerita dekat internet..memang si sengal sebuah laptop yang tabah...jadi kalau ada yang ak bagi free pon aku terima saja...rezeki aku tak tolak...

  4. CGPA - okeh..ini yang akademik sikit...disebabkan cgpa aku merudum jatuh gedebuk...aku nak naikkan balik cgpa aku...dengan mendapat GPA yang boleh dibanggakan..tak dean's pon tak apa..aku tahu la aku study macam mana..memang susah la aku nak cium bau tangan dekan aku tuh..hahaha..
  5. yang lain-lain - biar aku pikir sendiri...ni yang kalau aku rasa aku nak boleh je beli...yang tak perlu riban-riban la...

ppalangs : 10/01/10 pergh cantek la hari jadi mama..hehe...happy belated birthday to pnrokiah..sila berbahagia didunia ini bersama anak-anak dan suami tercinta...sayang mama...muahhhh2..

ppalangs 2 : baru je tengok boys over flower..heh..cikepal..aku lah orang yang agak mundur itu...hahaha...gu jun pyo itu menawan kerana rambut kerinting dia..tapi aku lagi suka dan fanatik yang amat dekat So Yi Jung..haish..pada pandangan serong aku..dalam ketiga-tiga version aku suka yang asal lagi la...meteor garden..ye ke tu versi asal..sebab yang aku wiki cerita nih adaptasi dari manga jepun..ntah la..tapi yang asalnya F4 tu kumpulan dari Taiwan kan...whatever la kan..tu bukan kerja aku pon yang penting aku suka versi Taiwan sebab hero tak rambut kerinting..heeee....masuk versi Korea nih..terus jadi macam bosan gila..tak tahu kenapa...

nota kecik: banyak betul ppalangs...



yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment