Saturday, January 30, 2010

entry panjang gila...tapi tak la sampai gila..ni entry panjang ke tajuk yang panjang??heh.

yeah..setelah entry klik..klik..aku ingat banyak la entry-entry lain yang menyusul..rupanya haram..heh..aku sangat la sibuk..sibuk yang amat..walaubagaimanapun..dikesempatan ini..terima kasih la kepada yang telah menyinggah dan klik-klik nuff aku..nanti aku pergi walking kat blog kalian yer..

apa yang aku buat??konon-konon busy..tak..aku memang busy..kalah YB..baik-baik..aku suka mengarut untuk memanjangkan entry supaya menepati tajuk yang tak boleh bla itu..seminggu berkempen untuk sahabat-sahabat aku yang bertanding untuk calon MPP kali ini..dah 2 pulak tuh..sebagai member kena la bagi moral support...aku ingat dulu masa 1st year..aku macam tak ambil tahu pon pasal mengundi-mengundi ni..heh..siap kutuk-kutuk..dan ada niat untuk tidak pergi mengundi..pergi pon aku tak kenal calon..masa nak pangkah aku buat kira-kira dulu...kira sampai sepuluh dekat calon..lepas tu yang no.11 aku pilih..heh...jangan marah...kalau nak marah sebelum keluar klik nuffnang dulu..hahaha~~

aku jadi jentera tak rasmi kepada 2 orang kawan aku yang bertanding..kenapa tak rasmi sebab masa hari penamaan calon aku tidur tak hengat..sampai lupa kena pergi majlis tu..kan aku dah kata aku tak ambil port sangat..tapi semangat setiakawan aku kuat la..aku kan sayang kawan-kawan aku...jadi sebagai jentera tak rasmi..aku mulakan tugas dengan menggantung poster ditengah malam-malam buta..serius syok...aku tak tipu..enjoy gila..gantung poster sambil menghayati alunan muzik heavy metal oleh anjing-anjing yang ada dalam UMP..kecut jugak perut..nasib baik ramai jentera lain..dan ramai rakan kelas lain yang join perang poster nih..



 *gambar dicilok dari facebook ANA yang telah mengtag saya..dan secara suka hati saya meletak watermark saya sendiri..heeeee \(^_^)/

dan..akhirnya tah-ni-ah kepada yang menang...

sebagai meraikan kejayaan..ada 4test untuk diduduki pada 3hari berturut-turut..sila bangun dan tepuk tangan sekarang..rasa bangga dengan diri sebab minggu depan boleh ambil test pada hari ahad dan juga boleh ambil 2test pada hari sabtu..habis weekend aku...habis.. (-_-")

nota kecik:tak panjang pun..heeeeeeeeeeehhhhhhh je lebih..


Photobucket

2 comments:

JelmaKsatria said...

Salam.wah semangat sekali awak berkempen eh!takpe,dah name pon member bertanding kan.nice!anyways,sudi sudi lah ke blog saye.mau link kamu okay? :)

Nadia Hanim Nasser

atiekah said...

rite dear....i link u blk..hee~~~
hahaha..betul la tu..dah nme pon member..

Post a Comment