Sunday, January 24, 2010

am lousy!!geesh sorry for that~~

semalam menjadi hari yang sangat tidak bosan bagi aku walaupun banyak sangat yang aku nak marah tentang hari semalam pada hari sebelumnya..heh...merepek kau..maksud aku..aku banyak komplen mengenai hari semalam pada hari sebelumnya..ada test la..ada joget-joget la..ada unsur-unsur ugutan la...apa-apa pun..setelah menghadapi sendiri hari semalam...aku rasa sangat bahagia...dan semua itu kerana mempunyai kawan-kawan yang senget orangnya...harap maklum...

bermula dengan sesi joget-joget yang berlaku pada awal pagi..aku memang..malas tahap cipan heh..tak nak guna cipan..malas tahap lipas...nak bangun..tetapi mengenangkan ugutan-ugutan berbaur ancaman yang boleh mengancam nyawa aku..aku pergi...dan cuba teka (baca : guess what) aku telah berjaya mengenjoykan diri dan mengeluarkan peluh yang banyak pada pagi semalam...acara joget-jogetan memang syok..dan lincah sekali...dan sudah tentu kerana kawan-kawan aku juga..sangat sayang mereka...


setelah selesai sesi joget-joget

kemudian bergerak dengan pantas pulang ke kolej kediaman yang sedang mengadakan gotong-royong..heh...aku pulang sebab mahu tukar baju nak pergi test..dan aku telah terlepas daripada gotong-royong tersebut dan kehadiran aku juga diambil..sebab itu aku macam bahagia....dalam keadaan berpeluh tetapi masih maintain comel..aku pergi mengambil test ENGINEERING GRAPHIC yang tak perlu study itu...aku tak pasti tak perlu study atau aku yang tak study..dan untuk jangkaan yang aku rasa tepat..aku tak mungkin dapat markah penuh untuk itu..heh..

pada petangnya pula sesi penggambaran filem pendek arahan suka hati ahli kumpulan aku untuk subjek hubungan etnik..secara serius..itu bukan filem pendek yang serius..boleh lawan raja lawak..sesi penggambaran diselang selikan dengan sesi gelak ketawa secara beramai-ramai...habis jelajah UMP pada waktu petang..ia disambung pada waktu malam..apa-apa pun aku sangat seronok pada hari semalam..titik noktah

hari ini menjadi hari bosan sedunia..gila bosan...dan hari ini juga adalah hari penamaan calon untuk MPP sesi yang baru..dan jutaan maaf kepada sahabat aku yang bertanding..aku sangat-sangat lah tidak dapat mengawal nafsu tidur dan disebabkan itu aku terlepas majlis penamaan calon dan aku juga terlepas untuk menjadi jentera kamu berdua..tetapi sebagai kawan yang baik..aku tetap menjadi penyokong kamu berdua..aku : behind the scene sahaja. kepada SITI NURKHAIRUNISA AMIR dan MOHD AEDLAN NUR selamat berjuang aku ucapkan...aku penyoking no.1 anda berdua..walaupun aku terlepas nak jadi jentera kalian berdua heh (kuciwa) (- -")



nota kecik:sekarang faham maksud saya lousy??tak???ada aku kesah??



Photobucket

No comments:

Post a Comment