Sunday, January 17, 2010

sekarang...u tolong i boleh tak??

okay..semenjak dua menjak nih i macam suka guna pengganti nama diri 'i' untuk i dan 'u' untuk u..heh..apekah...macam bagus saja..ini adalah senarai perkara yang perlu aku buat sebelum bila-bila...baik..pertama sekali..aku nak sangat pergi bersuka ria bersama teman di sini..heh..aku dah dua kali masuk tapi bukan untuk bersuka ria..kali pertama adalah untuk bekerja..dan kali kedua hanya lalu dibahagian hadapan untuk melihat sendiri kemeriahan di situ...jadi teringin nak mandi manda bersama kawan-kawan..tapi demand..tak mahu bayar tiket mahal..nak tiket rm10 yang dijual didalam memo..mahal pon rm19.90 saja..kalau kau pergi sunway lagoon ada dapat harga macam tu...oohh lupa pula nak bagitahu tu tempat apa...tempat ni lah...





kalau student UMP yang baca blog ni mesti macam nak cakap "eh kau tak pergi lagi ke Bukit Gambang??buat malu..belajar dekat gambang tapi tak pergi mandi lagi dekat situ" heh..tu la masalahnya...aku di gambang ini untuk belajar..bukan bersuka ria..walaupunn...hahahahaha...aku memang macam ni..nanti bila dah tak ada orang nak pergi..bila bukit gambang dah tak in macam sekarang...baru lah aku pergi..tapi tak apa..akan aku usahakan biar boleh pergi..hurmmm...

seterusnya..ada siapa-siapa mahu bawa saya tengok adnan sempit??jom la...jom la..harapkan adik beradik i?heh..time i tak balik..hidup terseksa dalam UMP barulah nak pergi tengok wayang..time i balik tak ada pula...ini lah yang dinamakan...harapkan pagar-pagar makan padi...heh..apa kau mengarut nih..*hayfgjhafgjahf*baik ini serius...jom tengok wayang...




*terima kasih en.google bin seman...tanpa anda tak bergambarlah entry ini...

 nota kecik:hurmm..tengah fikir kalau boleh pergi tengok wayang nak pergi bila..sebab jadual sem nih macam haram...tak bagi peluang enjoy...heh...sem lepas tak puas enjoy ke???takkkkkkkkkk...sampai sem bila-bila pon tak puas...




Photobucket

No comments:

Post a Comment