Saturday, January 23, 2010

sedikit sahaja

sebelum si sengal tidak lagi menjadi sengal (dengan harapan) nak la update sikit..esok @ lusa mungkin hantar si sengal ke klinik..memang sudah melampau sekarang...jadi sebelum ke klinik haruslah aku puas-puas online mukabuku..online segala-gala yang boleh online..take note..youtube tak boleh..heh saja nak bagitahu semua orang yang youtube memang kena block dekat sini...lagi sekali heh...saat-saat terakhir bersama si sengal bukanlah untuk membuat assignment dan mengulangkaji pelajaran tetapi memang untuk online..kalau dah 24jam mengadap si sengal apalah yang akan terjadi pada aku selepas berjauhan dengan si sengal??ouuhh...jangan pergi lama-lama ya si sengal...kalau kau masih sengal juga setelah pergi ke klinik..mungkin kau akan pergi selama-lamanya..heh...apa kau mengarut nih??

jadi untuk mengisi kekosongan entry pada malam ini..rasa macam nak bagitahu anda semua tentatif hidup aku untuk esok..heh..aku rasa macam mahu menyumpah orang setelah aku sendiri membaca tentatif tersebut..

7.45pg - pergi berjoget-joget dengan en.dekan.. (yang ini memang buat aku marah)
9.30pg - gotong-royong kolej kediaman (bertambah marah)
10.00pg - test engineering graphic (tak marah sebab nanti tak grad la aku)

klik gambargajah untuk tumbesaran yang tidak terbantut





serabut betul la...


nota kecik:huh




Photobucket

No comments:

Post a Comment