Friday, January 15, 2010

So Yi Jung aaaaaa...saranghea...

dipetang yang dingin..suram...mendung nih..rasa rajin pulak nak update...heh...rasa rajin pulak nak tidur yang sebenarnya...jadi setelah khatam boys over flower tengah hari tadi...aku rasa macam nak buat review pasal cerita tu..eh..eh tak..bukan review pasal cerita yang hampir buat aku menangis tu...hahah..biasanya tak nangis tapi nak nangis sebab tengok masa tengah jiwa kacau..memang patut sensitif..sekarang aku dah tak kacau dah..happy ada..tak ada sebab aku nak emo sampai berhari-hari tak pergi kelas..tak pergi lab..heh...ok..aku nak buat review pasal Kim Bum..aigooo...mana nak cari jejaka cute macam tu?mana nak cari?oooh..Kim Bum tu So Yi Jung dalam BOF..aigoo..aigooo...hahaha...sah kau angau...memang macam ni keadaan aku bila lepas tengok cerita korea/jepun..aku ni memang hantu cerita-cerita jepun..manga..anime...heh bagi kat aku...tapi anime tu yang tertentu je la..kalau macam agak-agak tak reti nak habis...memang aku tak layan...

ini la yang aku malas sangat nak update..merapu je...sekarang nak tatap gambar Kim Bum aku...dah-dah jangan kacau...terima kasih en.google bin seman...tanpa anda..tak dapat la aku menatap kekasih hati yang jauh dimata tapi dekat dalam laptop..




nota kecik:nak buat review cter jepun..tapi macam lebih kepada pelakon-pelakon yang kacak saja..



yang suke membebel:
Photobucket

No comments:

Post a Comment